Bewijslast blok 4 (marketing campagne)

Wie eist bewijst? Bewijslast in rechtszaken – JPR | JPR Advocaten

Ik wilde eerst een online marketing campagne doen voor mijn eigen bedrijf. Ik heb uiteindelijk iets anders gedaan, omdat we niet verder wilde gaan met ons eigen bedrijf. Ik heb toen een tijd nagedacht hoe ik dit kon oplossen ik heb er over na gedacht om voor iemand anders marketing te doen, dit is me uiteindelijk niet gelukt, dus ik heb een cursus online marketing gedaan in de google werkplaats. Ik heb voor deze cursus gekozen, omdat dit op mijn persoonlijke doel aansluit en het had veel uren, zodat ik het kan compenseren, dat ik geen online marketing campagne heb gedaan.

Hier onder kunt u mijn google digitale werkplaats certificaat vinden en een screenshot van de afgeronde cursus in Google Digitale Werkplaats.

Ik heb een analyse gemaakt van de home-page van https://www.kapsalon-goldfinger.nl/ .

Wanneer je deze webpagina opent zie je niet gelijk informatie of tekst staan. Je ziet een blauw vlak met het logo erin. Je moet de potentiële klant gelijk al te pakken hebben en hun aandacht trekken, hierbij gebeurd dat niet.

Op de homepage is ook niet te vinden waar de kapper zich bevind. Er staat een kortingsactie beschreven op de homepage, maar deze staat in kleinere letters dan de overige informatie. Ik zou de korting juist heel erg uitlaten blinken, zodat je er juist klanten mee trekt. De website ziet er over het algemeen ook niet professioneel uit.

Feedback: Kijk de volgende keer dat je website analyseert ook naar de SEO van de website.